Sunday, June 17, 2007

Στιγμή 3: Υγιής εκτόνωση..

Θέατρο Βραχων Μελίνα Μερκούρη 12 / 6


Ώρα 21:30
Ακόμα νιώθω το μάγουλό μου πρησμένο. Τελικά, η επίσκεψη στον οδοντίατρο είναι κάθε φορά μια εμπειρία.Η ένεση, ο τροχός...Είχα πει δεν έχω διάθεση να βγω. Η μέρα, όμως, έμοιαζε να επιβάλλει ένα τόλμημα...

SKA CUBANO...
Ποιοι είναι αυτοί; Δεν έχω ιδέα...
Και γιατί ήρθα εδώ; Μμμ...
Γιατί δε μου αρέσει να απορρίπτω το άγνωστο...

Ώρα 22:30
Το υπέροχο opening των Locomondo τελείωσε.
Ώρα να βγουν στη σκηνή οι " άγνωστοι "...
"Και τι μουσική τραγουδάνε;"
"SKA"
"Υφίσταται;"
Οι πόρτες ανοίγουν.
Μπαίνουμε μέσα.
Κόσμος...Τόσος κόσμος..

Ώρα 23:00

Ο front man του συγκροτήματος μοιάζει με ζογκλέρ και η υπόλοιπη μπάντα δε διαφέρει και πολύ.Ακολουθούν όλοι μια "τρελή" γραμμή.
Ω Θεέ! Πού ήρθα;;;
LA REVOLUTION DE SKA CUBANO.
Η μουσική αρχίζει.
Και το ταξίδι μαζί...

Ώρα 23:15

Ένα τεράστιο πλήθος χορεύει. Οι ρυθμοι κουβανέζικοι..
Όχι εγώ, είμαι κουρασμένη.
Δε θα χορέψω απόψε. Κλείνω μόνο για λίγο τα μάτια... Κάνω απλά απαλές ρυθμικές κινήσεις με το κορμί μου... Μπα..Δε μπορώ να αντισταθώ... Κανείς δε μπορεί... Χορεύω, αφήνομαι... Η σκέψη σταματάει. Πλέον όλοι έχουν παραδοθεί στη μουσική.. Ο συντηρητικός κύριος με το κουστούμι, η σεμνή συνοδός του με τα ψηλά τακούνια, ο γλυκός τύπος με το καρό παντελόνι, η ντροπαλή δεσποινίς με το περίεργο χτένισμα, ένα ζευγάρι τρελών εξηντάριδων, ο αδέξιος τύπος που κάθεται δίπλα μου...

Η μουσική...

Φταίχτρα για αυτές τις μικρές στιγμές, όπου όλοι
πέταξαν τα " κουστούμια" της καθημερινότητας και άφησαν πίσω τους σωρούς προβλημάτων...
Υπήρχε πλέον μόνο η μουσική...
Κι όλοι απέναντι της "γυμνοί" και ίσοι...

Ναι, είναι ένας χορός υγιής...
Υγιής γιατί καταφέρνει να "προκαλεί",
χωρίς να κάνει το σαγήνευμα αυτοσκοπό...

Υγιής γιατί φέρνει την εκτόνωση,
με τρόπο εξευγενισμένο...

Που μόνο σε γεμίζει ...
Δε σε αδειάζει...

Ώρα 01:00
Μόλις χώθηκα κάτω από τα σκεπάσματα...
Κλείνω τα μάτια...
Μη γελάτε..
Ακόμα χορεύω...

No comments: